MissAnnies

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Campingarna!

Av Annie P - 21 juli 2012 09:53

Hejhej bloggen! sry att jag inte bloggat igår, men igår har jag och syrran varit på gamla campingen.

Vi tog lite bilder o så.

Jag ville visa er dem.

 

Det som hänger på min hals är en lampa som man knäcker så lyser den i 12 timmar.

 

Haha lite konstig min ?. Aa men det var den andra iaf.

 

Jag hittade ett par underbart fina roser, som ni ser i rosa. Där ville jag sitta bland roserna:).


Joo men vi har också varit på pappas camping igår.

 

Hann inte le hehe:) Men idag fick vi extra popcorn och en helpåse. Vi kände ju klart de som jobbade där.

Och den stora påsen fick min storebror som jobbar här och min pappa som äger campingen:).

Men det var faktisk typ alla barn som fick.

Det blev lite kvar så vi tog resten, varför slänga? hehe.

Aa men hejdå!




 
 
Ingen bild

wojek mateus

24 juli 2012 21:54

Dior, Coco Chanel, Prada look out Annie is comming to town!!!! You will soon run out of business or You will just copy her IDEAS!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie P - 30 september 2012 20:41


  Det är min gitarr åh jag älskar den! Den är så fin rosa med glitter. Dessutom är det jätte kul o spela! ...

Av Annie P - 30 september 2012 20:39


  När jag fyllde år bakade vi cupcakes här finns en! Och i fredags bakade vi också fast rosa med glitter :) Tummen upp för cupcakes! ...

Av Annie P - 30 september 2012 20:33

Hejhej ,förlåt att jag inte bloggat på länge och så men skolan började fritidset och jag spelar gitarr på torsdagar så jag lixom hinner inte med så mycket. Men jag lovar att blogga mer bye bye!   ...

Av Annie P - 18 augusti 2012 12:48


Hejhej bloggen idag fyller jag 9 år , förlåt att jag nt bloggat på länge men lovar att blogga mer. Men senare kommer jag ju också skriva lite mer om min födelsedag, mamma bakar cupcakes mums! sen kan jag lägga ut en bild på dom. Men jag ville visa er...

Av Annie P - 7 augusti 2012 21:27


Hejhej bloggen! , Idag har mamma gjort amerikansk-mat :). Men vi fick pannacotta som efterätt mums! Men här kommer en bild:   Mums för pannacotta! hejdå ...

Presentation


Hej jag är en glad tjej på 9 år, jag hoppas ni gillar bloggen:)

Fråga mig

34 besvarade frågor
Vad tycker du jag ska beretta hur man gör?
 Ikonen där uppe
 Datorn
 Ny muspekare
 Omröstning
 Mixpod
 Inget jag kan redan allt de.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards