MissAnnies

Alla inlägg under juni 2012

Av Annie P - 27 juni 2012 19:54

Hejsan bloggen! nu kom jag hem ifrån cirkusen:).

Det var jätte kul dom dansade hängde i linor hästar kom! det var jätte roligt!.

Min syrra har filmat det med sin iphone så att vi kan kolla på cirkusen på tv !.

Det var breve skreacamping där min pappa jobbar, och det var "Sydney cirkus".

Hejdå!

Av Annie P - 27 juni 2012 14:00

Hejdå bloggen! om 4 timmar ska jag till cirkus  .

Jag vet inte om jag gör ett till inlägg idag, men kanske 2 / 1 till om 2 timmar typ.

Men jag vet inte om jag heller hinner göra ett litet inlägg efter cirkusen:)

Jag vill inte skryta men... DET SKA BLI SÅ JÄTTE KUL!!!!  

Hejdå bloggisen<3

Av Annie P - 27 juni 2012 11:55

Hej sveejs ! tänkte bjuda på en liten bild som blir "Dagens outfit".

Här kommer den:)

 

Blev inte värst bra... men hejdå  

Av Annie P - 27 juni 2012 11:47

Hej bloggen! idag ville jag bara säga att imon kanske jag hinner att göra en dagens outfit eller ett inlägg. Vi skulle åka när min pappa kommigt hem imorgon på morgonen kanske klockan 12 , för idag åkte han för att åka båt:). Men det var nog allt så hejdå!

Av Annie P - 26 juni 2012 20:57

Hej igen! nu tänkte jag på att visa dagens outfit! 

Det var ganska varmt väder idag så jag tog en liten klädnning.

Min mamma har också målat fötterna asså naglarna. Hon gjorde french.

Nu kommer bilden  

 


Av Annie P - 26 juni 2012 20:53

Hej bloggen! idag har min mamma målat mina naglar:) 

Så att jag ville visa det. Här kommer en bild.

 

Var nog inte så bra bild, men det är små blommor på naglarna och de är rosa med glitter över;)

Av Annie P - 26 juni 2012 16:26

Hej igen ! nu tänkte jag på att visa en bild på min lilla SÖÖÖTIS hund!

här e bilden<3

 

Hon är 1 och ett halvt  år. Men ganska stor! hon är en liten söt schäfer.

Älskar henne! hon heter Moria. 

Av Annie P - 26 juni 2012 16:10

Hejsan igen! nu vill jag bara säga att på torsdag ska jag till öland med min husbil, och jag kanske inte kommer att blogga så mycket, men jag kanske tar med mej datorn och tar tre eller mer foton hur det är. Jag skulle åka dit torsdag och jag kommer hem söndag morgon, men imorgon ska jag ju till cirkus klockan 18.00 , men jag bloggar lite innan dess. Men då vet ni nu varför jag inte kommer att vara här o blogga så mycke;) . Så hejdå!  

Presentation


Hej jag är en glad tjej på 9 år, jag hoppas ni gillar bloggen:)

Fråga mig

34 besvarade frågor
Vad tycker du jag ska beretta hur man gör?
 Ikonen där uppe
 Datorn
 Ny muspekare
 Omröstning
 Mixpod
 Inget jag kan redan allt de.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards