MissAnnies

Alla inlägg under juli 2012

Av Annie P - 30 juli 2012 18:09

hej, hej bloggen! Idag har jag varit och handlat.
Jag ville visa er bilder.

 

Här var min nya bikini, jag tycker den var jätte fin. Camping gul:)

 

Den här handduken valde mamma åt mig. Jag lekte igår med min kompis  och hon hade en son handduk. Så mamma tyckte att den var fin.

 

Här är mina typ första kortbyxor i 3 år. Hehe jag har inte köpt så mycket kortbyxor i livet. 

Aa men det var alla bilder hejdå!

Av Annie P - 30 juli 2012 11:34

Hej hej bloggen!, just bu har min kompis åkit hem. Jag och min kompis Elvira, hade köpt godis i campingarna med våra tygdockor. Sen hade vi lekt cheeleade med syrran. Och så har vi badat. Elvira kom 2-6 så i 4 timmar lekte vi. Sorry att jag nt bloggat sådär. Men jag ville visa er en bild.

Av Annie P - 25 juli 2012 11:42

Jag fick några frågor om dem:

Fråga1: Får man ta bort där det står By:TheAnniee(Fråga av: AnonymBäst123)

Svar: Helst inte, gör man det får man inte en header till, eller blir man anmäld(Bara sonna som gör det mycke).

Fråga2: Får man ta bort där det står "By TheAnniee" och skriva sitt namn?(Fråga av : SöötaTjejen)

Svar: Nej det får man inte, annars blir man anmäld direkt.

Fråga3: Får man rotera, färlägga till grått om man vill?(Fråga av : Anonym0xD)

Svar: Ja det får man.

Fråga4:Men man får ju inte ta bort det där Theanniee?(Fråga av : Anonym0xD)

Svar: Nej man får inte ta bort det annars blir man anmäld.


Detta är sant, gör ni ngt med headersarna som är ikke bra , så får ni värkligen känna tillbaka.



Av Annie P - 24 juli 2012 20:22

hejhej bloggen! nu bloggar jag ifrån ipaden:) vi har laddat ner bloggplatsen här. Aa men då blir det lättar med video inlägg. Så jag gör kanske ett video inlägg snart.
Hejdå!

Av Annie P - 24 juli 2012 18:46

Hejhej bloggen! Idag vill jag beretta att jag har ju gjort en header. Och jag vill beretta att jag gör gratis-header åt andra.

Så om ni vill en ha en likadan som jag har kan ni bara säga en bakrund och ngra bilder som du vill ha och vad det ska stå så kan jag göra en sådan gratis!

Av Annie P - 24 juli 2012 12:49

Hejhej bloggen! Förlåt att jag nt bloggat på 3 dagar. Men jag lovar att börja blogga igen.

Ville bjuda på en bild.

 

Aa men hejdå!

Av Annie P - 21 juli 2012 12:36

Hejhejbloggen! nu kom mamma med Lördagsgodis! mums!

jag ville visa er bilder.

 

Mitt godis, syrran fick likadant.

 

Detta får alla ta, mina favoriter "bubblizz" tror jag det hette så, fanns med det är rosablå flaskor som e sura muuums!.

Aa men det var allt hejdå!

Av Annie P - 21 juli 2012 09:53

Hejhej bloggen! sry att jag inte bloggat igår, men igår har jag och syrran varit på gamla campingen.

Vi tog lite bilder o så.

Jag ville visa er dem.

 

Det som hänger på min hals är en lampa som man knäcker så lyser den i 12 timmar.

 

Haha lite konstig min ?. Aa men det var den andra iaf.

 

Jag hittade ett par underbart fina roser, som ni ser i rosa. Där ville jag sitta bland roserna:).


Joo men vi har också varit på pappas camping igår.

 

Hann inte le hehe:) Men idag fick vi extra popcorn och en helpåse. Vi kände ju klart de som jobbade där.

Och den stora påsen fick min storebror som jobbar här och min pappa som äger campingen:).

Men det var faktisk typ alla barn som fick.

Det blev lite kvar så vi tog resten, varför slänga? hehe.

Aa men hejdå!




Presentation


Hej jag är en glad tjej på 9 år, jag hoppas ni gillar bloggen:)

Fråga mig

34 besvarade frågor
Vad tycker du jag ska beretta hur man gör?
 Ikonen där uppe
 Datorn
 Ny muspekare
 Omröstning
 Mixpod
 Inget jag kan redan allt de.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards